!

godmorgon boggen !
igår på kvällen gick jag ut vid 8 , hade fortfarande ont i magen !
men men jag  mötte min älskling och killarna ...
sen gick vi upp och älda vid rodret och jag låg på en stock  för jag hade så ont , men min älskling tog hand om mig så då blev det bätter !
sen när jag kulle gå hem så var klockan halv 10 och jag hade så ont så jag kunnde inte tänk så jag gick åt fel håll , mot centrum när jag har kommit halvsväg undrar jag varför jag är här nere när jag bor lång där ifrån men jag fortsätte gå med centrum och när jag kommer ditt är det typ fem styckna fjortis tjejor där som var fett snälla som fråga om jag ville ha hjälp och så vidare !
men sen blev klockan halv 11 och då skulle jag vara hemma , då var det bara att springa !!!
sen kom jag hem sa hej åt gick jag la mig , fast har inte sovit på hela nattan , har haft för ont , kan inte ens äta :/
Idag jag in till stan med sebbe och alle och alles mamma för alle ( min kille / älskling) ska ta håli ögonbrynet , grymt snygg! efter det ska jag hem  och sen ut , alle ska sova hos mig inatt ,
men ha en bra jag måste fixa mig , tar bilder !
puss och kram /  jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurgammal är alle?

2009-05-22 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0