Everybody says it`s amazing now that you are clean

Det skrev en kille till mig på msn,
han frågade om det var jag som hade bloggen där jag skrev om glade?
Jag hade nästan glömt att jag skrivit det men sen kom jag på.
Han tyckte det vaar bra och jag blev fett stolt.
Tänk att jag faktiskt skrivit något så bra.
Iallafall började vi prata och han berätta att också hållt på men drog sig ur,
jävligt smart människa :) Starkt gjort.
Sen berätta han att hans kompisar fortfarande gör och det är jobbigt att veta.
Att ungdomar inte inser hur farligt det är?
Jag säger inte att jag insåg det då, men nu inser jag hur idiotisk jag var.
Sen så han att man aldrig kunde tro att en person som mig gjorde något sånt.
Jag tror människor är världsmästare på att dölja saker dom gör.




Ingen är värd den skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0