Gullungar

Man loggar in här på bloggen efter att ha legat i sängen dom närmsta timmarna
och pratat med Johanna.
Och det första man ser är anonyma kommentarer!
Snälla stå för vilka ni är?
Om det är något jag lärt mig sen jag starta blogg är det att tåla kritik.
Det är bara synd att ni ödslar tid på att skriva crap i min blogg!
Och jossan skriv inte att dom horor för då sjunker du till samma nivå som han,
och det gör inte vi fina flickor.
Som sagt FFKIAH, Fina Flickor Kallar Inte Andra Horor.
Sen måste jag verkligen tacka er som skriver stöttande saker :)
Ni förstår inte hur tacksam man blir.
Hoppas ni sover så gott för det ska jag försöka göra . .
jag förväntar mig inte att vara glad idag, imorgon eller i övermorgon,
men med tiden läker alla sår.



Kommentarer
Postat av: emma

bra skrivet tjejen! hoppas att allt löser sig..

du vet vart ja finns om du behöver mig, kram på dig tjejen!

2009-05-21 @ 02:14:47
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0