hemma igen

  så nu är är jag fräsch och fin igen ,haha
åka från mamma vad halv 6 hem till pappa han kom och hämta mig , innan det spelade jag fotboll med grabbarna gustav och joel det var också roligt att röra på dig , sen när jag kom hem till pappa lekte jag med lillebrosan en till och sen åt vi och sen badade jag och theo mysigt ...
jag har tänkt på en sak att jag har aldrig gillat bananer men nu i love it , har ätit fyra bara på en timme , undra om det är bra ?
men nu ska jag välja kläder till imorgon ska till skolan imorgon . yess !!
men kanske slänger in ett till inlägg senare .. och ni som undrar bor jag bara hos min pappa och emma hos sin mamma tar det i bloggen en annan dag varför ...

puss och kram



Theo efter det mysigt badet , älskar dig gubben min lilla beby





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0