i-lands problem

Mamma tänker inte åka iväg med mig och handla förräns
hon vet vad vi ska äta för mat ikväll!
Stora problem och bara hitta på något.
Jag har kommit med tusen förslag men inget duger.
Mamma- kycklingwok?
Jag- Men neeeeej din smakar ju ingetnting.
Mamma- Det gör den visste!?!
Jag- Nej!
Mamma- Då har du inte ätit den!
Jag- Men jooo.
Mamma- Då säger vi så, det blir kyckling wok ikväll!
Jag- Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Hon går ut ur rummet.
Okej nu är problemet löst.
Kommer strax ska iväg och handla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

börja skriva i din blogg istället emma , där har du fler besökare , får mer kommentarer och sådär , jossan skriver ju ändå aldrig ... :(

2009-05-23 @ 15:46:44
Postat av: Amanda

Fin blogg! :)



Svar: Tack!

2009-05-23 @ 15:57:21
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0