Jag njuter inte för en sekund

Vaknade för en stund sen, fortfarande sjuk!
Tänkte att jag kanske blir gladare av att tänka på alla som är på väg till skolan.
Men det blev jag inte . . . .
Satte mig istället och läste tre tidningar och det stod inget intressant i någon.
Se och hör- Bara massa dåligt skvaller om kändisar.
Vem vill veta sanningen om jill johnssons skillsmässa?
Inte jag iallafall.
Slitz- I den stod det absoult inget jag ville läsa!
Plus att man nästan får komplex när man ser brudarna som posar nakna
med dom "perfekta" kropparna.
Amelia- Hm . . .  tidningen gick ju att läsa iallafall.
Men den anpassar sig inte till min ålder direkt.


Haha den bjudar vi på!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som läser slitz hemma hos dig ?

2009-05-20 @ 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0