lee

god morgon !
har du sovit gott , det har inte jag har typ vaknat 10 gånger och att det var en orm i min säng ...
så får väl sova ut idag för vi går bara idag i skolan sen lediga hela veckan och helgen ...
idag har jag träning jag spelar innebandy i tullinge 96 som är bäst i sverige ..
vi vann guld och jag spelar center ...
men vet inte om jag ska gå på den har nyss varit sjuk och har fortfarnde snorig och ont i halsen , men annars blir det väl ut med komisarna , och imorgon ska jag in till stan med lovisa och sabina (sabinar.devote.se) och lovisa har ingen blogg tror jag , haha  men här kommer dagens kläder
puss och kram // jossan

Kläder:
                                                                                                                                                                                                       





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpt tröjan på hm?

2009-05-20 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0