tatuering

   Har kollat på lite fina och snygga texter och och sånt.  min syster ska tatuera sig efter sommaren ,och hon vill ha såna där katt tassar vid midjan , tycker de skulle vara fett snyggt ,  åå det är så mycket jag också vill göra får väl vara extra snäll så kanske jag också får hoppas det ...  

5. saker jag vill göra till sommaren eller efter :
1
.tatuering
2.ta hål i naveln
3.få mitt barnbidrag
4.köpa guldkortet på grönan ( det ska jag få , får veta om en vecka )
5.flytta ( fast det ska vi också göra )




Den här bilden vill jag ha på min rygg och sen vill jag ha en nere i svanken ..

 

Kommentarer
Postat av: linnea

vart ska ni flytta`?

2009-05-19 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0